iDOC, Költséghatékonysági optimalizálás

iDOC, Költséghatékonysági optimalizálás


 iDOC, Intelligens Dokumentum Tanácsadás

intelligens dokumentum tanácsadás

A gazdasági recesszió folytán a piaci szereplők számára kulcskérdés, hogy milyen módon növelhetik versenyképességüket. A belső erőforrások hatékony felhasználása elősegítheti ezt. A GRAPHAX.HU KFT az iDOC - Intelligent Document Consulting - felmérésen keresztül képes elősegíteni a hatékony nyomtatási környezet kialakítását.
A felmérés főbb területe és célja:

-transzparens helyzet - átvilágítani a meglévő irodatechnikai folyamatokat és eszközparkot -erőforrások - a felmerülő költségek pontos meghatározása, elemzése és csökkentése
-eszközpark - az irodatechnikai eszközpark optimalizáció és konszolidáció elősegítése
-finanszírozás - a kedvező pénzügyi módozatok/feltételek kialakítása

A dokumentum kiemelt célja a költségcsökkentés megvalósítása, illetve a költségek tervezhetőségének elősegítése. A hatékonyság növelése a fenti pontokon túl a kontroll (költség és felhasználói) bevezetésén, az automatizáción és az üzemeltetési biztonságon alapul. Az audit eredménye egy dokumentum, amely a fenti információkon túl elősegíti a munkafolyamatokhoz illeszkedő eszközpark kialakítását. Az iDOC audit segítségével az irodatechnikai folyamatok kontroll alatt lesznek és lehetővé teszik Ügyfelünk számára, hogy figyelmét és erőforrásait valóban a saját üzleti tevékenységére fordítsa. 

optimalizált nyomtatás  

Miben segít Önnek az iDOC?

Az iDOC koncepció célja, hogy optimalizálja és korszerűsítse az előállítás infrastruktúráját és az eljárásokat, miközben növeli a termelékenységet. A rejtett költségek feltárása azáltal az iDOC nagyobb tudatosságot eredményez és lecsökkenti a nyomat-előállítással kapcsolatos költségeit.

Az iDOC folyamata

1. Bevezető beszélgetés

Rövid és kötelezettségmentes tájékoztatás az iDOC irodatechnikai felmérésről. Mit és milyen módon elemez a projekt és milyen eredményre számíthat az Ügyfél. 

A felek megtárgyalják az ütemezést, az elemzés várható költségeit és az optimalizációs javaslat kidolgozását. Projektszerepek és mérföldkövek kerülnek meghatározásra, mely az elemzés meghatározott lefutását biztosítják.

2. Felmérés és elemzés

A projekt a jelenlegi irodatechnikai rendszer minden területére kiterjedő szakszerű felmérést és elemzést jelenti. A felmérés célja teljes körű információszerzés a nyomtató, másoló, szkenner és fax eszközökről, irodatechnikát érintő munkafolyamatokról, infrastrukturális környezetről. 

Az adottságok és költségek elemzése révén kimutatható: 

Felmérésünkkel segítünk egy hatékonyabb irodatechnikai környezet kialakításában. 
Megvalósítható az elvárásokhoz illeszthető költség- és felhasználói kontroll, megvizsgálhatók a különböző finanszírozási (tulajdonlás – lízing – outsourcing) konstrukciók előnyei, valamint kidolgozható egy megvalósítási terv is. 
Igény esetén a dokumentáció alapját képezheti egy majdani pályáztatásnak is.

3. Workshop 

A GRAPHAX.HU KFT bemutatja az elemzett helyzet és információk alapján kidolgozott szakmai koncepciót, melyet összevet az Ügyfél elképzelésével, elvárásaival. 
Az Ügyfél részletesen kifejti az optimalizált, költséghatékony irodatechnikai rendszerrel kapcsolatos igényeit, illetve meghatározásra kerül, hogy a meglévő nyomtatási rendszerhez képest milyen irányú bővítések és többletfunkciók lehetősége jelenthet még előnyt.

4. Javaslat kidolgozása

A GRAPHAX.HU KFT tanácsadói kidolgozzák az Ügyfél konkrét igényeihez és lehetőségeihez illeszkedő hatékony irodatechnikai koncepciót.

Ennek eredménye:

5. Javaslat bemutatása

A GRAPHAX.HU KFT bemutatja az optimalizált irodatechnikai rendszerre vonatkozó javaslatát és megvilágítja az esetleges változtatásokat a nyomtatási költségek- és folyamatok vonatkozásában. Az irodatechnikai koncepció dokumentációja az Ügyfél részére átadásra kerül. 

6. Megvalósítás

A javaslat bemutatását és az Ügyfél jóváhagyását követően a következő lépés a javasolt rendszer megvalósítása. A GRAPHAX.HU KFT vállalja, hogy segítséget nyújt az eszközök szállításához és telepítéséhez. Az együttműködés részét képezi az Ügyfél által delegált munkatársak (kulcsfelhasználók) oktatása, melyet segédanyagokkal támogatunk. Az új irodatechnikai rendszer implementációjának minden lépése úgy kerül megszervezésre, hogy az a lehető legkevésbé hátráltassa a napi tevékenységet.


Cimkék:

  • intelligens dokumentumkezelés


  • vissza a hírek rovathoz