PRIMON

nyomtatás és költségfelügyeleti szoftver

 

A Primon szoftver elsősorban nyomtatásfigyelő és- vezérlő rendszer. mely folyamatos fejlesztés alatt áll az ügyfelek igényei alapján. mostanra már egy komplex dokumentummenedzsment rendszerré nőtte ki magát. A Konica Minolta multifunkciós nyomtatóira fejlesztett applikáció segítségével pedig egy egyedülálló, személyre szabott megoldást tud biztosítani. A Primon nagyon színes termékportfólióval rendelkezik, így nem csak nagy intézményeknek és vállalatoknak tud egyedi megoldással szolgálni, hanem kis- és középvállalkozásoknak egyaránt. Az applikáció szerver nélkül is megállja helyét, így akár szerver nélküli, egyedi megoldásokkal is szolgál.


ÉRDEKLŐDÉS - ÁRAJÁNLAT

Elfogadom az Adatkezelési nyilatkozatot

Cikkszám: primon



PRIMON termék leírás

Csatolt kép

A Primon legfőbb előnyei 

  • Egyedülálló felhasználói élmény
  • Tabletszerű kezelés
  • Egyedi dizájn
  • Magyar nyelvű, gyors és közvetlen támogatás
  • Könnyen integrálható meglévő rendszerekbe
  • Az applikáció felülete bármilyen nyelvre lefordítható
  • Egyedileg fejleszthető

Verzió összehasonlító táblázat

Csatolt kép

Szerver nélküli megoldások

PRIMON Basic App

A PRIMON Basic App a PRIMON alkalmazás leegyszerűsített változata. A PRIMON Basic alkalmazás segítségével élvezheti a PRIMON App felhasználói azonosítást nem igénylő funkcióit. A PRIMON Basic App segítségével egy egységes, cégre szabott felületet tudunk biztosítani ügyfeleinknek. Manapság a multifunkciós eszközök már annyi funkciót és beállítást tartalmaznak, hogy a felhasználók nehezen igazodnak el a gyári felületen. A mi applikációnk segítségével a felhasználók ismét könnyedén kezelhetik a képernyőt, aminek köszönhetően kevesebb időt töltenek a gépek előtt, csökkennek a felhasználói hibák is. Az applikáció háttérképe és a jobb felső logó teljesen ügyfélre szabható, illetve a megjelenített menük és azok sorrendje is bármikor változtatható. Kisebb eszközparkkal rendelkező ügyfeleknek. 

  • Egyedi design
  • A képernyő ügyfélre szabható
  • Változtatható háttérkép és logó
  • Tabletszerű kezelés
  • A menüpontok, és azok sorrendje gépenként állítható
  • Kiemelt funkciók: gyors szkennelés, gyors másolás, komplex szkennelés, komplex másolás, címlista kezelés, megosztott mappából nyomtatás, jelentések küldése emailben

Csatolt kép

PRIMON Box App

A PRIMON Box App segítségével megvalósítható az azonosított feladatvégzés és riportolás szerver nélkül. Termékünket kifejezetten kisebb eszközparkkal rendelkező ügyfeleknek javasoljuk, akik szeretnének kimutatást a nyomatatási szokásokról. A földrajzilag tagolt nagy cégek kisebb telephelyeire is kiváló megoldás lehet, hiszen megvalósul az azonosítás utáni nyomtatás szerver- és internetkapcsolat nélkül. A PRIMON Box App felhasználói felülete szinte megegyezik a PRIMON applikációéval, de a szerver hiánya miatt az applikációt csak gépenként lehet testre szabni, és az eszközök között nincs kapcsolat. A bejelentkezés típusa lehet kártyás vagy PIN kódos.

Csatolt képA PRIMON Box App saját adminisztrációs felülettel rendelkezik. Ezen a felületen keresztül lehet regisztrálni a felhasználókat és elvégezni a szükséges beállításokat. Az applikáció telepítése, illetve beállítása szinte nem is igényel informatikai háttértudást. Könnyedén megadhatóak a jogosultsági csoportok, melyekhez hozzárendelhetőek az egyes felhasználók. Ezen kívül itt érhetőek el a riportok is, amelyek állíthatóak automatikus küldésre, de ki is nyomtathatóak vagy e-mailben is küldhetőek. A riportokat maga az eszköz készíti és egy PDF vagy CSV formátumú fájlt kreál. A riportok lehetnek heti vagy havi kimutatásúak, ez az ügyfél preferenciáján múlik.

Csatolt kép

Google Connector

A Google Connector terméket tartalmazza a PRIMON App és PRIMON Box App, de akár önmagában is megvásárolható. A felhasználó Google fiókja automatikusan hozzárendelődik a kártyához / PIN kódhoz az első bejelentkezés után, így csak az első alkalommal kell megadni a fiók e-mail címét és jelszavát. A konnektor segítségével a felhasználók közvetlenül az eszközön érhetik el saját Google fiókjukban található dokumentumaikat és mappáikat. Természetesen, a támogatott fájlokat ki tudják nyomtatni, illetve sok egyéb funkció is elérhető.

  • Új mappákat lehet létrehozni
  • Keresés funkció segítségével könnyebben megtalálhatjuk, amit keresünk
  • Átnevezhetőek és törölhetőek a fájlok
  • Filterezés fájltípusonként is lehetséges (pl. minden PDF fájl)

Csatolt kép

Szerveres megoldások

PRIMON App

A PRIMON App alkalmazás egy beágyazott megoldás, mely testre szabja és leegyszerűsíti a Konica Minolta eszközök érintőképernyőjét. Könnyen elérhetővé teszi az alapvető funkciókat, és új, kiterjesztett lehetőségeket is kínál. A teljes rendszer egyszerűen beállítható, és a felhasználói jogosultságok minden alapfunkcióhoz megadhatóak. Az azonosítás után a rendszer a saját, személyre szabott képernyővel fogadja a felhasználót.

Konnektor alkalmazások

A PRIMON alkalmazás könnyedén csatlakoztatható az ügyfél dokumentummenedzsment vagy ERP rendszeréhez. Így lerövidíthetőek és megkönnyíthetőek az alkalmazottak munkafolyamatai. Már több konnektor alkalmazással is rendelkezünk, és a lista folyamatosan bővül.

PRIMON Szerver

Ez a verzió egyesíti a kisebb verziók valamennyi tulajdonságát egy komplex rendszerben. Kimondottan nagyvállalati környezetbe szánt megoldás. A felhasználó által üzemeltetett szerveren futó PRIMON szoftver biztosítja a vezérelt nyomtatást illetve a dokumentum kezeléssel szemben támasztott szinte valamennyi követelménynek meg tud felelni, legyen az szkennelés megadott cél helyre (mappa, mailbox stb.), e-fax vagy mobil eszközzel történő nyomtatás.

Csatolt kép
 
A kártyás azonosítás és a szerveren történő autentikációnak köszönhetően a nyomtatási feladatok azon a készüléken kerülnek kinyomtatásra, ahol a felhasználó azonosítja magát (follow me funkció). A már említett készülékekbe beépített IWS alkalmazás és a tablet egyszerűségű kezelőfelület különös jelentőséggel bír a nagyvállalati, akár multikulturális, többnyelvű környezetben.
 
Automatikus számláló- és hibajelentés, webes felületen keresztül beállítható jogosultságok, nyelvek, riportok, adat exportok fent említettekkel együtt nemcsak belsőségeiben, hanem külső megjelenésükben is hozzásegítenek egy korszerűen működő vállalat megteremtéséhez.

Nyomtatásfigyelés

A PRIMON Nyomatmenedzsment teljes körű monitorozást hajt végre a működtető informatikai közegben, felméri a telepített eszközöket, felderíti állapotukat, valamint folyamatosan megfigyeli a felhasználók által indított nyomtatási feladatokat.

Nyomtatásvezérlés

A felhasználók számára kötetlenebb környezetet biztosít a nyomtatások elérésére, a nyomtatási feladatok öszszegyűjtésére. Ennek köszönhetően egy költséghatékonyabb, magas szintű működés valósul meg.

Miért jó?

  • Vezérelt nyomtatás, komplex dokumentumkezelés
  • Teljesen egyedi riportok és exportálható állományok
  • Komplex hierarchiák és akár egyedi fejlesztések
  • Nem szükséges alszerver telepítése

Csatolt kép

PRIMON bemutató

PRIMON műszaki tulajdonságok

PRIMON kiegészítők

PRIMON letöltések

Ehhez a termékhez jelenleg nincs letöltés.