Vállalati tartalomkezelés

Vállalati tartalomkezelés

A különféle vállalati információk között való eligazodás gyakran problémákba ütközhet cégen belül. A belső kommunikáció és a dokumentációk előkeresése annál nehézkesebb, minél kiterjedtebb egy vállalat. A társosztályok közti információcsere, a közös feladatok megoldása nem mindig zajlik gördülékenyen, ami komoly időveszteséget okozhat a munkavégzésben. Ennek okai, hogy a különböző formájú adatok szétszórtan kerülhetnek tárolásra, és a napi levéláradatban az eszmecsere sem mindig hatékony. A dokumentumok központi tárolása segítheti az eligazodást a napi ügyvitelben, ám a további táblázatokkal, adatbázisokkal való együttes tárolás nem mindig megoldható, nem is beszélve a különböző részlegek különböző igényeiről. A vállalati tartalomkezelő MS SharePoint rendszerrel a dokumentumtárak és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások segítségével egy olyan korszerű dokumentumkezelési környezet alakítható ki, mely hatékonyabbá és átláthatóbbá teszi a napi munkavégzést. A dinamikus keretrendszer kiválóan megoldja a különféle információk együttes tárolását, melyeken az egyszerű és jól testre szabható felület révén könnyen eligazodnak a munkatársak. A központi fejlett adattároláson felül a rendszer számlatan egyéb olyan funkcionalitást nyúlt, amelyek hatékonnyá és gyorsabbá teszik a cégen belüli információáramlást szétszórt telephelyek esetén is, és jelentősen segítik a napi munkavégzést.

Microsoft SharePoint

Központi dokumentumtár
Központi nyilvántartások, adatbázisok
Adatok tartalmának verzió követése
Projektnyilvántartás
Fórum
Hírek, hirdetmények
Aloldalak létrehozása
Jogosultságkezelés
Közös naptár nézetek
Sablonok használata új tartalom létrehozásakor
Osztály specifikus tárak kialakítása pl: HR dokumentumok, logisztikai beszerzések stb.

A SharePoint módszereket kínál a munka megosztására és az együttműködésre, a projektek és a csapatok megszervezésére, valamint emberek és információk felfedezésére.

Microsoft SharePoint


A kategória termékei 1-1-ig, összesen 1 db.